Apie pristatymą paprastai:

Prekės pristatomos dviem būdais:

  1. Kurjeriu tiesiogiai iš gamintojo. Šis pristatymo būdas kiek brangesnis, tačiau prekes gausite per 2 darbo dienas, jei mokėjimą gausime iki 11 valandos ryto. Jei sumokėsite už rekes po 11 valandos, prekės Jus pasieks per tris darbo dienas.
  2. Registruota Lietuvos pašto siunta. Klientams, pasirinkusiems šį pristatymo būdą, prekės, kurios buvo užsakytos iki einamos savaitės pirmadienio 11 val. ryto, išsiunčiamos tos pačios savaitės trečiadieniais. 

PREKIŲ PRISTATYMAS

1.1 BENDRI PRISTATYMO KLAUSIMAI

1.1.1 Prekių pristatymą organizuoja pardavėjas.

1.1.2 Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją;

1.1.3 Pirkėjas pats nurodo kokiu adresu turi būti pristatomos prekės ir atsako už duomenų tikslumą bei išsamumą ir  prisiima riziką dėl visų pasekmių atsiradusių dėl neteisingai nurodytų pristatymo adreso duomenų.

1.1.4 Būtinais pateikti pristatymo adreso duomenimis laikoma: Adresatas (Vardas ir pavardė), Gatvė, namo numeris, jei yra – buto ar kabineto numeris, vietovė kaimas/gyvenvietė (jei yra) , savivaldybė/miestas (pvz.: Vilniaus rajonas, Vilnius), pašto kodas, šalis.

1.1.5 Prekių krepšelio formavimo trečiame žingsnyje „Adresas“, pirkėjas pasirenka pristatymo adresą iš jau įrašytų jo paskyroje adresų sąrašo pasinaudodamas išskleidžiamu sąrašu „Pasirinkti pristatymo adresą“. Jei tinkamo adreso sąraše nėra, pirkėjas jį privalo įrašyti pasinaudodamas mygtuku „Pridėti naują adresą“. Tais atvejais, kai pristatymo adresas, kuris atvaizduojamas skiltyje „Jūsų pristatymo adresas“  nurodytas su klaidomis, pirkėjas turi pasinaudoti mygtuku „Atnaujinti“ ir ištaisyti esamas klaidas.

2.2  PRISTATYMO KAINA IR TERMINAI

2.2.1 Pirkėjas pasirenka vieną iš Pardavėjo siūlomų vežėjų arba pristatymo būdų prekių krepšelio formavimo ketvirtame žingsnyje „Pristatymas“.

2.2.2 Pristatymo kaina ir numatoma pristatymo trukmė nurodoma prie kiekvieno iš vežėjo ar pristatymo būdo. Pirkėjui iš siūlomo sąrašo pasirinkus vežėją, sąraše numatyta pristatymo kaina tampa užsakymo, su juo susijusios sąskaitos bei šios sutarties sudedamąja kainos dalimi.

2.2.3  Pristatymo trukmė, prekių krepšelio formavimo ketvirtame žingsnyje „Pristatymas“, nurodoma remiantis vežėjo pateikiamais duomenimis įprastomis sąlygomis. Pristatymo trukmės paklaida iki 3 darbo dienų, laikoma normalia paklaida atsiradusia dėl nenumatytų krūvių padidėjimo ir/ar atsižvelgiant į tarptautinio pristatymo ypatumus. Šventiniais laikotarpiais Lietuvoje ir/ar gamintojo šalyje, pristatymo  trukmė gali ilgėti.

2.3 PREKIŲ PREKIŲ PRIĖMIMAS

2.3.1  Gavęs prekes Pirkėjas privalo prekes patikrinti ir neturint pretenzijų Pardavėjui dėl prekės kokybės prekių vežėjo patektame dokumente parašu patvirtinti, kad prekės Pirkėjui yra perduotos tinkamai.

2.3.2 Jei prekių patikrinimo metu Pirkėjas turi pretenzijų Pardavėjui dėl prekių kokybės, tai, vadovaudamasis šiame sutartimi, bei LR teisės aktais, informuoti apie tai Pardavėją.